موشن گرافیک
تاریخ ارسال : ۱۱ تیر ۱۳۹۹
122 views
آموزش سینمافوردی نورپردازی متریال و مدلسازی سفینه فضایی و جنگل

در ادامه آموزش سینمافوردی مدلسازی گاو کارتونی میرسیم به ساخت درخت ها و کار رو با cylinder

و cone پیش میبریم. برای اینکه تعداد بیشتری از این درخت رو بتونیم داشته باشیم به سراغ cloner میریم

و effector که میتونه شکل بهتری از یک جنگل رو برای ما ایجاد کنه random هست که فقط کافیه

پارامتر هایی rotation , position و scale رو تعیین کنیم.برای قسمت بعد کار ما با مدلسازی یک

سفینه فضایی پیش میره و برای اون کافی هست یک cylinder رو بصورت editable اجرا و تعدادی

از polygon های اون رو جابجا کنیم.برای جزئیاتی مثل چراغ ها و شیشه بالای کابین سفینه هم میتونیم

از sphere کمک بگیریم.برای بخش متریال دهی قسمتی که میتونه جذاب باشه ساخت پوست گاو

با استفاده از texture به نام noise هست.برای مابقی objectها از یک متریال ساده میتونیم استفاده کنیم.

نورپردازی رو با infinite light برای محیط پیش میبریم و برای دریچه سفینه فضایی از

spot light استفاده میکنیم.در استفاده از spot چندین نمونه رو با هم بررسی میکنیم که هر کدوم

از اونها جذابیت های منحصر به فردی در سینمافوردی دارند

پیشنمایش آموزش

دریافت فایل و توضیحات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *