در این آموزش برای نوشتن متن در سینمافوردی از بخش Mograph سراغ Motext رفتیم بعد از تغییرات یکسری مولفه برای بحث تغییر ساختار های Edge و Point ها برای بهتر شدن حالت شکستگی نوشته.
از voronoi fracture برای تعیین شکستگی ها شیشه و مقدار اون استفاده میکنیم و از Effector های Random و Push apart هر کدوم برای مقدار تغییر مکان و چرخش های رندم و از Push apart برای مقدار پراکندگی قطعات آبجکت در فضا استفاده میکنیم.
در حوزه Material برای Sky ما با دادن یک Hdr به Lumiance نورپردازی رو انجام میدیم و برای شکستگی های شیشه Normal ، Bump ، Taransparency و Reflectance با دادن تکسچر شیشه ای حالت ترک های شیشه خورد شده رو به آبجکت های معلق در فضا دادیم.