در آموزش تکنیک شبیه سازی مچاله شدن کاغذ ما نیاز داریم تا از تگ های Simulation سیمولیشن در سینمافوردی بهره بگیریم.
برای اینکار ابتدا Plane رو ایجاد میکنیم و بعد از تعیین ابعاد به سراغ سگمنت ها میریم دقت داشته باشید هرچه قدر تعداد سگمنتها بیشتر باشه سنگینی و دقت کار هم بیشتر میشه.
بعد از اون نیازه تا Plane رو به حالت Edit able ببریم.حالا یک Sphere نیاز داریم تا با کمک این کره مچاله شدن رو برای صفحه انجام بدیم.
از قسمت تگ های Simulation تگ Soft body برای Plane و تگ Collider body برای Sphere انتخاب میکنیم.
با تنظیم مقادیری در تگ ها در نهایت بعد از پخش خواهید دید که چگونه Sphere روی Plane تاثیر میگذارد و عمل مچاله شدن روی میدهد.
سلام چطوری می توان ادیت ایبل کرد
با سلام
اموزشاتون خیلی عالیه.
لطفا اموزش های c4d بیشتر بزارید.
با تشکر از اقای پیام انصاری زاده.
ممنون رضا جان
حتما آموزش های جدید سینمافوری توی راهه آموزش های جذاب و کاربردی
سلام آموزش هاتون واقعا عالیه فقط برای اینکه برعکسش کنیم یعنی اول مچاله باشه بعد صاف باید چی کارکنیم؟
سلام ممنون
زمان اجرای فیلم رو برعکس کنید 😀
سلام پیام جان خسته نباشی
خیلی ممنون بابت آموزشت
لطفا فایل استفاده شده و پروژه رو برای دانلود بزار
تشکر